Thursday 14 February 2008

Του Αγιου Βαλεντινου λεει...

Φετος για πρωτη φορα εχω καποιον που ΟΝΤΩΣ γιορταζει και δεν είναι άλλος από το μαθητουδι μου, ονοματι Βαλεντινος. Απλα πραγματα δηλαδη. Σα να λεμε ότι είναι του Αγιου Δημητριου και γιορταζουν τα απανταχου Μητσακια. Δωρακια/καρδουλες/λουλουδια και μαλακιες. Βεβαιως και χρειαστηκε να ριξω και το mini λογυδριο μου στην ηλιθια ερωτηση «με ποιον θα γιορτασεις?/γιορτασες?» «δεν μου αρεσει να μου επιβαλλουν ποτε να εκφραζω την αγαπη μου σε καποιον,ειδικα με τοσο στημενο τροπο μπλα μπλα μπλα…»
Coming back home, εγινα μαρτυρας (κυριολεκτικα) αγαπουλινικου τηλεφωνηματος μεταξυ Bro και ημι-επισημης who was abroad. Και ενώ ο Bro κοιτουσε προς τον ουρανο ζητωντας σιωπηλα ελεος από οποιαδηποτε επουρανια δυναμη (καθ’ότι μας διεπει η ιδια αλλεργια προς τα σοροπια), συγχρονως με μουτζωνε επειδη ειχα γινει μπορδοροδοκοκκινη ωσαν τα χαλια της Μιραρακη από τα γελια. Να σημειωθει ότι η φωνη της ημι-επισημης είναι αυτό που λεμε high-pitched, με αποτελεσμα ένα απλο τηλεφωνημα να ακουγεται σαν να είναι σε ανοικτη ακρόαση. Δεν θα μπω σε ανατριχιαστικες λεπτομεριες, εν τουτοις (και λογω της ημερας) θα κανω ένα mini αφιερωμα στα πιο αθλια, κατά την ταπεινη μου γνωμη, αγαπουλινικα υποκοριστικα.


Βρωσεως
κεφτεδακι μου, τουλουμπακι μου, μπιφτεκακι μου, τυροπιτακι μου, γαρδουμπιτσα μου, λαχανακι μου κ.ο.κ. Εξαιρειται το «Παστελλακι» λογω λογοπαιγνιου, και προσωπικου kink. Και δε θελω σχολια, νταξ?

Ζωικης παραγωγης
λιονταρακι μου, αγελαδιτσα μου, γουρουνακι μου, γατακι μου, βατραχακι μου, πεσκανδριτσα μου (εχεις δει πως είναι η πεσκανδριτσα, ρε ανοητε???), περιστερακι μου (πες το μου ΜΟΝΟ αν εχεις deathwish-αυστηρα) κ.ο.κ.

ΑΤΑΥ (Αγνωστου Ταυτοτητος Αγαπουλινικα Υποκοριστικα –όπως λεμε ΑΤΙΑ)

Τζουτζουκο μου, κουτσουνακι μου, κουκουνακι μου, γουτσουλινι μου, μπισμπιδακι μου κ.ο.κ. ειλικρινα, δε μπορω να καταλαβω ποιοι θεοι μας καταραστηκαν και ο ανθρωπινος νους δημιουργησε αυτά τα γλωσσικα μιασματα.

Περιμενω εναγωνιως τις ευγενως χορηγηθεισες προσθηκες σας.

3 comments:

Anonymous said...

Peristeraki mou?... :P

Pastellaki said...

ela na mou to peis live an den eisai kota:P:P:P (mppleksimo me ta poulerika...)

gremiii said...

ζουζουνομπιρμπιλοΠΑΣΤΕΛΛΑΚΙ ΜΟΥΥΥΥΥ??????
μπρρρρρρρρχιχιχιχι