Sunday 31 August 2008

Big sisters are watching you

Εχουμε και λεμε

Σε αυτο το τιμιο blog δεν θα βρειτε:
Πληροφοριες για δωματια σε νησια.
Πληροφοριες για camping σε νησια
Πληροφοριες για νησια γενικοτερα.
Δεν ειμαστε τουριστικος οδηγος.


Επισης, δε θα βρειτε:
Ορισμους υποκοριστικων τυπου κουτσουνακι κλπ.
Videos που αφορουν τριο με γυναικες.

Δουλευουμε χωρις καμερες.

Οσον αφορα ευχες,μπορω να προτεινω μερικες:
Γενεθλιων: καλα σαραντα, καλα κρασια (good wines αγγλιστι)
Γαμου: με γεια την παντοφλα (το τσοκαρο,το ορθοπεδικο scholl, ο,τι προτιματε), σιδεροκεφαλος.

Οσο για το μπαγλαμα που εκανε search «γαμησα τη μανα μου», εχω να πω μονο πως προφανως, φιλαρακο,εχεις πολυ σοβαρα προβληματα. Do something for the Earth; kill yourself asap.

4 comments:

Κώστας said...

Τι ακριβώς να τις κάνουμε τις πληροφορίες για τα νησιά..Σεπτεμβριάτικά?

Για...Ζαγοροχώρια καμμιά πληροφορία? :ΡΡΡΡ

Μια κρυάδα που μπορείς να πεις σε γεννέθλια είναι: Πωπω κεριά!! Την έκαψες την τουρτα!!

Καλησπέρες!

Anonymous said...

Για τη ζαμπονομηχανή τη μεταχειρισμένη καλά είμαι ή να χτυπήσω δίπλα??? :Ρ

Pastellaki said...

@Κωστας

για Ζαγοροχωρια,δεν ξερω,φιλε μου,τι μας περασες, για το Ντρενογιαννη που τρεχει στα βουνα και στα λαγκαδια με τις μηχανες??? βρουμ,βρουουουμ!!
εεε,μας επιασε Σεπτεμβρης ωσπου να κανουμε κανα post,εμεις,καλε,να μην παμε διακοπουλες το καλοκαιρι?

@Luthienακι
ζαμπονομηχανη,παιδιαααα, ζα μπο νο μη χα νηηηηηη!!!!
καλα εισαι,καλα εισαι!και δωρο ψυγειο παγου,μοντελο 1959,μεγαλη ευκαιρια!!!!
προλαβετεεεεεε!!!!

xxxxxx

panikos kai fovera said...

Εγώ θα ήθελα μερικές πληροφορίες για νησιά γενικότερα...χαχαχαχαχα!!!!!:)καλώς σας βρήκα!