Friday 14 September 2007

5 πιο ηλιθιες δικαιολογιες για sex


1. "Ηθελα να νιωσω λιγη τρυφεροτητα..."

...γι'αυτο πηγες και πηδηχτηκες με την επισης φρεσκοχωρισμενη κοπελα του κολλητου σου. Ευγε,νεε μου. Την επομενη φορα ομως,πηγαινε στη μανα σου για αγκαλιτσες.

2. "Ειμαι ευαλωτη με τους ανδρες επειδη πιεζομαι με τη σχολη και τη δουλεια."

...γι'αυτο καθεσαι σε οτι εχει παραπανω απο ενα @. Που να αναλαβεις και μεγαλυτερες ευθυνες..

3. "Προσπαθουσα να σε ξεπερασω"

...γι'αυτο περασες ενα γυρο τις μισες γυναικες απο το κοινο σας στεκι. Απλα ΜΠΡΑΒΟ!

4."Ειχα πολλη οργη μεσα μου..."

...γι'αυτο την εκτονωσες κανοντας τριο...

5. -"Εσυ φταις που μου τη γνωρισες!!!

-Ε,δε σου βαλα και το μαχαιρι στο λαιμο να την πηδηξεις κιολας το ιδιο βραδυ..

- Ήμουν πιωμενος.

-Και 30 ετων γαϊδαρος,αρα υπευθυνος των πραξεων σου.."

No further comments..


Γαματε γιατι χανομαστε αλλα μην ακουω μαλακιες...

No comments: